..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 29. september 2014

Tak

Hej

Verden
Mig
Eller hvem der nu engang kigger med

Jeg er kommet på plads i min nye lejlighed, med mine nye roomies. Med Marco, fra efterskolen, Emilie fra gymnasiet og Steen. Og vi har det godt. Mit værelse er stort set fuldendt, og her er plads og ro. Vigtigst af alt har jeg selv ro, og jeg har det godt.

Livet behandler mig godt og stabilt, og jeg er møg hamrende glad for at have fået et fuldtidsjob på en lille, hyggelig restaurant.
Jeg er glad for min nye lejlighed
Og jeg er glad for alle mine relationer, som jeg efterhånden er ved at vænne mig til også er stabilt i mit liv.

Og jeg skal have set verdenen - i første omgang noget af den med Karen og Marie.

Jeg er taknemmelig, Verden, for den måde du behandler mig på for tiden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages