..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 5. februar 2014

Køb min kærlighed

Eftersom SKAT trak små 2500 kroner fra min SU i den her måned, er jeg ret på røven. Oveni underskuddet fra kvartalsregningerne i sidste måned, mit overdrevne tobakmisbrug og lidt for meget alkohol lidt for tit, fordi at vinteren viste sig at være lang alligevel, så har jeg absolut ingen penge.

Men hvis jeg havde, så havde jeg købt..

Disse Astoria-leggins fra quintess
150,-

Denne latterligt smukke ring fra Jacaranda Designs på etsy.com
85,-

Ledringe i tusindvis - Designed by Lei på etsy.com
68,-

Formiga Flower Sweater fra WEEKDAY
180,-

Lighter ring, som jeg ikke aner hvor man kan skaffe

Ekstremt højt og utrolig tæt på af Jonathan Safran Foer
180,-









1 kommentar:

  1. This post contains useful information which helps us a lot. I have never seen such a great post. your wonderful post can inspire a lot and helps us. I visit your website often and share with my friends....keep sharing.. warm Greeting
    Wholesale gold chains

    SvarSlet

Pages