..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 3. februar 2014

Herfra hvor vi står

Jeg stirrer ind i skærmen. Igen. Endnu en aften. Jeg prøver at finde noget musik, som jeg gider at lytte til, mens cigaretskoddet mellem mine fingre varmer huden. Lana Del Ray. Nej. For presentiøst. Vampire Weekend er for støjende. Jeg går med til "Finally Moving" af Pretty Lights. Den har nogle gode momenter.

Mit værelse ligner lort - endnu engang.
  Jeg har også stadig vasketøj i vores vaskekælder. Tror at det har hængt der i 3 uger nu.
Mine billeder på væggen bliver ved med at falde ned.
Og havde jeg egentlig ikke også en aflevering jeg manglede at lave?
Eller flere.
Flere, jo.

Og så mistede jeg igen i år min iPhone.
På en aften hvor jeg "ikke skulle drikke".
Endnu engang.

Men
jeg har lykke i maven
Den der uforklarlige glæde
Jeg glæder mig over
mig
og livet
og mine venner
og at jeg skal rejse
og at jeg først lige er gået i gang

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages