..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 28. januar 2014

Nyt

Jeg har lavet lidt om på bloggen. Ikke at jeg tror at det er noget, som kommer til at påvirke et synderlig stort befolkningstal, men nu for min egen skyld er det blevet lidt nyt. Friskt. Nu må jeg se om jeg kommer til at holde af det.

Mandag bød på tømmermænd. Og mange af dem. Det fatter man ikke rigtigt, siden det jo er.. mandag. Sagen er at vi havde et par tøser ovre for at se håndbold og vi jokede lidt med idéen om at drikke os fulde hvis Danmark vandt guld i håndbold eller at tage på bar og drikke vores sorger væk hvis de tabte. Hvilket de jo gjorde. Efter håndbold var vi Marie, Karen, jeg og Mette, en af vores veninder, og vi så "Arvingerne" på DR1 og begyndte så småt på nogle afleveringer efterfølgende.

Så kom vi i tanke om alkohol.
Vi havde ret meget tilbage.
Skulle man aldrig? Åh, skulle man aldrig?

Lige pludseligt var vi i Gaden og derefter holdte vi morgenfest herhjemme, hvilket resulterede i et par klager fra naboerne, hvilket heldigvis ikke var så vrede. Så nu har vi købt chokolade til dem, som en undskyldning.

Jeg ryster på hovedet af mig selv, men smiler til gengæld også ved tanken om at vi kan. Vi kan! Og vi gør! For hvorfor ikke? Vi er unge, vi bor her - sammen - og vi nyder de sidste par måneder i denne vanvidshybel.

Og derfor skammer jeg mig heller ikke. For hvornår pokker skulle jeg kunne gøre sådanne ting igen?

Så jeg nyder. At leve. Her. I Aalborg. Sammen med Marie og Karen. Jeg elsker det.

Jeg er velsignet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages