..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 22. januar 2014

Jeg vil

Jeg vil...

Jeg vil have en lejlighed i København. Vinduer, lys, ikke mere rod.
Jeg vil have et soveværelse med en stor seng, og den skal stå i midten af rummet, for det gør man når man er vokset op. Overfor skal der være et wallstick af verdenen i sort med en urviser i midten af det.

Jeg vil have en japansk spidshund og lære den tricks og give den et underligt navn og være en fantastisk hundemor. 

Jeg vil studere antropologi eller psykologi eller et eller andet andet og tage et semestre i udlandet, tage hunden med og udleje lejligheden.

Jeg vil have styr.

På mig selv, min lejlighed, mit studie, mit kærlighedsliv (hvis det er der), mine venner og veninder og min familie. Jeg vil finde ro i mig selv og have "One Day" af Asaf Avidan spillende ud af et enkelt anlæg i min stue, hvor jeg kan gå rundt på bare fødder på mit persiske tæppe. 

Og jeg vil savne at bo med Karen og Marie i Aalborg, hvor jeg havde styr på noget, men hvor det hele var fra dag til dag og man tog det hele med et smil - og jeg vil stadig gøre det. Jeg vil smile og være glad og lykkelig. 

Og jeg skal ikke skynde mig. Jeg har ikke travlt. 
Men aller først vil jeg rejse til Australien. Jeg vil se og nyde og elske og jeg vil græde af hjemve og fylde min mave med lykke og oplevelser. 

Jeg glæder mig. Der er altid noget at se frem til.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages