..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 28. januar 2014

Frost

Mine tanker er i fortiden
Mine bekymringer i fremtiden
og jeg selv befinder mig et sted
midt    i    mellem
og prøver at undgå
dét der "nu"

Januar er ikke så lang som den plejer. Måske er depressionen for alvor væk. Det er lidt som at komme ud af et langt og velkendt forhold. Som om at tågen er forsvundet. Nu har man ingen undskyldning mere. Nu er det nu. Pludseligt!
  Hurtigt! 
Voksen, moden. Beslutninger. Forpligelser. Skræmmende. Nogle gange er jeg forbandet træt af mit eget selskab. Måske fordi at jeg ikke længere skal finde mig selv, men at jeg er ved at lære mig selv at kende. Og måske er jeg ikke så slem endda - man kan vel altid bare blive bedre. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages