..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 2. april 2013

Still

Klokken er fem. Om morgenen. Jeg har lavet absolut intet hele natten - og hele aftenen.

Jeg ved ikke hvorfor at jeg ikke skriver blogs mere, jeg tror bare at jeg er skræmt. Over hvad der foregår inden i mig. For jeg har virkelig ikke styr på det, og de to værste ting jeg ved er at ikke have styr på tingene og at andre folk ved det.

Men folk ved det godt. Mine bedste venner ved det i hvert fald. Det er ikke fordi at jeg er gået hen og blevet maniodepressiv eller noget lignende, jeg er bare ikke lykkelig. Ikke pt. Jeg værdsætter mit liv, mine venner og min hverdag, men jeg er ikke rigtig lykkelig og det er som om at jeg søger evigt efter noget, som jeg ikke rigtig ved hvad er.

Jeg bliver 19 år i morgen. Altså onsdag. Den 3. Jeg synes fandme at jeg er gammel lige pludselig.

For at ridse tingene op i små slag:

Okay. Brusselstur. Vi var på studietur i Brussels. Ja. Det var vanvittigt. Jeg kom tæt på nogle mennesker og tættere på andre. Vi havde en vanvittig tur, Karen havde fødselsdag dernede og vi festede på en bar, Celtica, som nu er kendt som synonym for vanvidsdruk. Da vi ankom til Danmark igen klokken 7 om morgenen gik der akkurat 12 timer, før vi sad hjemme hos Rasmus og drak hvidvin, spiste kongemad og var classy as fuck. Alle klædt i jakkesæt og kjoler. Opsat hår og pisse fine. Jeg følte mig adelig.

Den aften tog vi i byen og gik amok som aldrig før. Ikke mange dage efter slog jeg op med Peter. Jeg aner ikke hvad der skal ske med dén, men ja. Han er taget til Japan nu i en måned og det hele er lidt underligt pt.

Jeg tror at jeg har brug for at være selv lidt. Jeg har aldrig rigtig brudt mig om tanken om at være.. single. At være alene og ikke kunne skrive med én bestemt hele tiden, snakke med én bestemt, kysse, elske og være mig. Men jeg har lidt besluttet mig for at det skal prøves. Ellers tror jeg at jeg mister mig selv i løbet.

Jeg kan ikke engang huske den sidste fødselsdag jeg har haft, hvor jeg ikke har haft en kæreste eller en fyr på anden vis. Okay, sandt nok min 17 års fødselsdag var jeg single, men tre uger efter mødte jeg Jonas og fire måneder før det, var jeg sammen med Rasmus og i mellem dem var der også gang i den.

For fanden altså.

Og nu er ferien slut og jeg bør sove, for jeg skal op om to timer og jeg skal være et anstændigt menneske igen, som går i skole og laver afleveringer og bor for mig selv og være pisse voksen og blive 19 år i morgen.

I stedet tror jeg at jeg tager i 7/11 og køber cigaretter og sætter mig ud på en bænk og ser solen stå op. Eller nede ved havnen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages