..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 2. april 2013

*

Rettelse:

Jeg forstår kraftedme ikke hvor det her år er blevet af. I hvert fald ikke i ord. 8 indlæg på fire måneder. OTTE.

Hvor er jeg blevet af og hvad er der blevet af mig? Eller er det bare fordi at jeg er blevet det modsatte af forstyrret, hvordan det end føles? Nej, det kan ikke passe.

Når jeg ikke kan komme med ord, kan jeg da komme med billeder.

Fuck det hele.

Her er nogle af de bedste venner i verden: Rasmus, jeg, Per og Ida

Vanvidsaftenen som adelige: 
Peter, Marie, Rasmus, jeg, Jonas og Karen som fotograf

Brussels-turen. Karen og jeg

Og mig, som jeg plejer at se ud (på gode dage). Jeg har fået den der nye piercing. 
Medusaen. Det er en fødselsdagsgave fra Peter. Jeg elsker den.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages