..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 15. januar 2013

Jævn stress

Jeg er stadig pisse syg af helveds til. Syvende dag nu. Hoster og min krop er umulig, men det er okay, for der bliver taget godt om mig, og det har jeg ikke noget imod.

Men lige nu virker mit liv uoverskueligt. Mit værelse er stadig ét stort flytterod, fordi at jeg har en fucking to personerssofa stående på højkant i et hjørne. Der er nul plads, og det giver mig stress. Desuden har jeg ingen reol og ingen kommode. Fantastisk.

Min mor siger at jeg skal skrive en to-do liste, for at skabe overblik og krydse af, når jeg har fuldført noget. Hun siger at det vil give mig mindre stress:

- Ring til Stofa og bestil bredbånd og tv 
- Få skaffet et sted til sofaen eller sælg den
- Få skaffet en reol og en kommode
- Lav gamle afleveringer, så skriftligt fravær ikke er ubehageligt
- Få hængt ting på væggene samt gardiner, hylder og tv
- Betal resten af kørekortet og få fucking styr på budgettet til alt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages