..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 18. december 2012

Fuck money, get bitches

Jeg dumpede min køreprøve. Den prøvesagkyndige trådte på bremsen, da jeg var ude i et kryds og langsomt sneg mig frem mod et venstresving, da der kom en bil. Jeg havde set den. Den var langt væk og jeg havde ikke tænkt mig at køre over, men manden gik åbenbart i panik or something. Han sagde ellers at jeg kørte perfekt. Hvilket er lækkert. Ny prøve er bestilt til nytårsdag - altså den 31. Så må vi håbe dér. Det er bare en køreprøve, og jeg gider ikke at gå for meget op i det. Fuck it!

Til GENGÆLD! Har jeg været ude og kigge på lejlighed i dag med mine to smukke, fantastiske tøser. Marie og Karen. Og.. Jeg tror at det bliver til noget. Den er billig, smuk og ligger perfekt. Dog er den kun med tre værelser, men de er så store, at vi laver mit værelse til en lille fællesstue oveni. Den er god. Den er dejlig og jeg vil bo der, og det vil de også.

Så jeg har det godt. Jeg tager hjem på fredag, og jeg har en dejlig uge, bortset fra en lang dag i morgen.

Her er en skål og en kærlighed til de bedste tøser heroppe. Tøser, som har taget så godt imod mig. Fra vores julefrokost.

Ahaha, her er mine fremtidige roomies, Karen og Marie
 Og et bedre billede
 Fulde og glade. Jer <3 p="p">
 Karen og jeg.. lidt fulde
 Kristina og jeg <3 p="p">
 Mette og jeg <3 p="p">

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages