..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 19. november 2012

Vinterlandet

Hej Verden

Du udfordrer mig på det hårdeste.

Jeg er Johanne, jeg er naiv, jeg er godtroende og jeg er spontan.
Ofte fører det mig langt, og gør mig stærk. Nogle gange giver det bagslag.
Som nu.

Men Verden, du kan ikke ændre mig,
du kan ikke bringe mig ned.
Jeg vil altid stå, så længe jeg kan og hvad end det kræver.

Og Verden, du efterlader mig.
Du træder på mig og kæmper mod mig,
og jeg græder og skriger, men jeg overlever.

I sidste ende er du god nok,
selv om, Verden, du har været ond.
Jeg straffes, men for hvad?
Eller gavner du mig bare i enden?

Så nu er jeg alene.
Fremmedlands og udenbys.
Fra alt jeg kender og alt jeg kendte,
men jeg overlever.

I sidste ende finder jeg
Hvad end jeg leder efter
Og hvad end du prøver at vise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages