..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 13. november 2012

Hårdt

Hvad sker der med mig?

Okay, for tiden er jeg et helvedsmonster og livet er dumt, selv om det heldigvis ikke kan rende mig lige så hårdt, som forleden. For at opsummere bare en lille smule:

Kørekort:
Skal til teoriprøve i næste uge, hvilket nok skal gå lækkert. På mandag faktisk. Som sagt, skal det nok gå, men køreprøven er jeg lidt mere usikkert om. Regner med at jeg er færdig inden december, ellers græder jeg, lol.

Rygning:
Fuck, og fuck og lidt mere fuck. Jeg valgte fra søndag aften klokken 21:00 at tage en kold tyrker. jeg røg min sidste smøg, og har siden (det er 46 timer siden) kun røget een smøg. Og det var endda lidt fail, men sådan er det. Er stadig ikke sikker på om jeg vil stoppe, men nu prøver jeg da.

Karakterer:
Har fået karakterer. Er gået sindssygt ned i snit fra sidste år. Håber og regner på at jeg kan lave om på det, ellers skyder jeg mig selv. Øv, og atter øv. Har et par lærere at snakke med. Især min engelsklærer. Ffs. Som om at man kan gå fra 12-10 til 7-4. Rend mig.

Jonas:
Lidt op, lidt ned, mest op. Vi skal nok klare den. Officielle på fb igen, og håber at det bliver ved.

Det her er ikke et rigtigt indlæg, men jeg har så fucking meget skole. Jeg brækker mig i skole. Savner fandme Nørre og dét at aldrig at møde i skole og have overskuelige afleveringer. Nope. Bare dræb mig, Katten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages