..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 1. november 2012

Glemt og gemt: ung

Mit liv ulmer lige nu kun skolearbejde, køretimer og at prøve at holde lejligheden oppe. Mit savn til hovedstaden og det københavnske synes at blive mindre dag for dag, hvilket gør mig glad. Jeg var aldrig oprigtigt interesseret i byen: hverken at lære den ordentligt at kende eller at falde ordentligt til.

Jeg hungrede efter noget andet, noget som kunne blive mit og det er Aalborg blevet. Mit hjem, mine veninder, min by. Jeg har fået de mest fantastiske veninder. Mit liv satte dem på en prøve over en omgang og de stod alle med åbne arme og bød mig velkommen og tog mig ind.

Jeg savner dog Amanda. Hende, Anton og min mor. Og ikke mindst Fakta og mine kolleger. Jeg savner også Matt og Martin. De drenge var min hverdag i et år og jeg glæder mig som gal til at se dem igen.

Men jeg har det godt. Jonas og jeg har det også godt, på trods af at det stadig driller nogle gange at have en hverdag og det hele ikke er planlagt til detalje når vi er sammen. Men jeg har lært at jeg godt kan; jeg kan godt lave mad og rydde op og handle ind og vaske tøj. Hell, jeg kan næsten begå mig perfekt i en bil nu, så jeg er ikke hjælpeløs og jeg er ikke umulig teenager. Jeg ved hvad jeg vil, og har altid gået efter det. Altid søgt udfordringerne i det, som endnu ikke var prøvet. Og det er det, som udvikler mig og til tider bider mig i røven og straffer mig.

Ps. Jonas har købt mig en håndmixer og han er fantastisk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages