..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 25. november 2012

En hjemmestund

Jeg kan ikke fortælle hvad der foregår. Enkelt - jeg har simpelthen ikke styr på det. Jonas og jeg kan åbenbart kun finde ud af to ting; enten at være mega akavede vi-snakker-ikke-til-hinanden-agtige eller kæreste-agtige. Der findes ikke en gylden mellemvej. Sådan er det.

Desuden har en gammel bekendt, eller hvad fanden man skal sige, kommet med.. Overraskende nyheder. Som jeg ikke ved om jeg kan sluge. Jeg prøver at lægge det fra mig. Ja. Det er nemmest.

Anywho. Jeg er i København, og det er hyggeligt. Som sådan. Jeg glæder mig altid til at komme hjem. Til Aalborg. Tror at jeg har fundet ud af at jeg føler mig tilpas der. Weekenden har været rar dog. En masse gamle mennesker. Anton og jeg mødtes på det lokale bodega i går og fik en øl, og før vi vidste af det dukkede to fra 3.g op, og så skrev vi lidt rundt og bum, så sad vi dér 10 mennesker og hyggede, og spillede spil og drak øller. Det var dejligt.

Fik spørgsmålene "Er du okay?" og "Fortryder du det?" omtrent hundrede gange (hvilket er imponerende fra 10 mennesker). Det er svært at svare på, men.. Ja, jeg er okay. Jeg tager det her i stiv arm, selv om det er svært. Men jeg har det godt. Jeg er jo glad. Indeni. For jeg ved at det gør det bedre. Hvis Jonas og jeg endelig ender med at finde sammen, så tror jeg at vi får det så meget dejligere, når vi kan få hinanden lidt på afstand også og have hver vores liv. Og om jeg fortryder det? Hell no. Jeg ville have fortrudt at sidde herhjemme og ikke ane hvad fremtiden ville have bragt mig. Og de veninder jeg har fået? Jebus! De er fantastiske. De er guld værd!

Nå. I dag skal jeg vidst drikke kaffe og ind på Staden med Gren, men det regner og jeg ligger stadig under min varme dyne. Hvordan man lige skal kringle den her, det ved jeg ikke. Puha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages