..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 19. november 2012

At lave fejl

Okay, lad os give en kort update om hvad fanden der foregår.

For at starte med de gode nyheder, bestod jeg i dag teoriprøven, hvilket er ok guld. Havde virkelig ikke orket mere, og jeg var alligevel så rockin' til teori, at alt andet havde været mærkeligt. Nu skal jeg på glatbane i morgen, og så er jeg forhåbentligt også snart færdig med det her kørekort.

For det andet og de lidt mere øv nyheder, som fucker lidt med mit hoved pt.:

Jonas og jeg har valgt at flytte fra hinanden. I dag har jeg opsagt lejligheden, hvor vi har tre måneders opsigelse, så vi skal være ude omkring februar. Jeg har ikke rigtig nogen reel plan for hvad jeg gør, men måske har Karen og Marie fra mit gym lyst til at finde en lækker 4-værelses herinde i byen og bo sammen med mig. Jeg krydser i hvert fald fingre. Hvis dét ikke lykkedes, har jeg ingen idé om hvad jeg skal gøre.

Eller jo, jeg finder mig nu nok en lejlighed, men ærlig talt er jeg ikke så game på at bo alene allerede. 18 år og ny i byen. Kunne godt bruge lidt hygge og selskab.

For at snakke kort om mig og Jonas, er der faktisk ikke så meget at sige. Vi er unge. Vi er dumme og vi troede på det bedste. Det sker, og jeg vil ikke hive mig selv for langt ned, og jeg gider ikke at bruge for meget energi på det. Hvis vi er meant to be, så finder vi nok ud af det, men lige nu og her er der ikke så meget andet at gøre, end at bo akavet sammen i vores lejlighed.

Så det er lækkert. Godt gået, Johanne. Nice beslutning. Skal heldigvis hjem i weekenden og se min kære mor og Holme. Jeg har de bedste mennesker omkring mig, så jeg klarer den.

Har også lige været hjemme hos Kristina fra min klasse, den skønne pige. Fik kaffe og dessert og vi gik en lang tur og snakkede om alt og intet og sad på toppen af Aalborgs bakke og så udover det sorte mesterværk.

Jo, jeg kan godt lide det her. Jeg vil ikke tilbage til Kbh, ikke allerede. En del af mig længdes, men jeg vil savne Aalborg for meget. Det er underligt, hvordan man kan binde sig. Hm.

Her er noget narcissisme, fordi at jeg har brug for det og fordi at jeg godt må:



Her er mine skønne tøser: Karen, mig og Kristina

Hvis man ser efter, så står jeg faktisk lige i midten, lige ved siden af ham duden med kasketten
Bon Iver, Forum


2 kommentarer:

Pages