..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 4. september 2012

You need me, I don't need you

I weekenden tog jeg til KBH, hvilket var fint fint. Der var fest på Stenen ovre ved Nørre, og fik adskillige skældsord smidt i hovedet, da jeg ringede rundt til folk for at spørge om de stadig var der ovre. Om hvorfor jeg ikke havde sagt at jeg skulle til København og hvorfor at jeg ikke havde kommet lidt tidligere.

Anyhow, jeg ankom til Brønshøj ved en 9 tiden, så min familie, fik mad, så Amanda. Om lørdagen var alt fail. Havde (selvfølgelig) glemt min oplader til min mobil tilbage i Aalborg, så da jeg havde sat en aftale op med Grenen om at mødes på Nørreport klokken tyve i et, så måtte vi håbe på det bedste, da hans mobil også var død (klogt). Jeg væltede ind til Holme, lagde min mobil til opladning og væltede ind i den første bus mod Nørreport, allerede for sent på den.

Og så kom jeg der. Og stod der. I små 40 minutter, før jeg tog hjem igen. Det viste sig at han havde været der inde i lige så lang tid - faktisk længere for at lede efter mig. Not cool. Dagen var dog ikke helt ødelagt, da jeg var på Strøget med Caro og Holme og brændte min pengepung og Dankort i tusind stykker, for derefter at tage til surpriseparty for Mia.

Stress.

Men det var godt. Vi mødtes på en restaurant og overraskede hende da hun kom en lille time for sent og så gik vi i gang med et festmåltid, som hendes evigt fantastiske (halv iranske) mor betalte for os. Så stod den efterfølgende på papvin og øl og en alt for fuld aften, hvor jeg tog hjem med bussen uden at have sagt et ord til nogen, og måtte stå af alle steder, fordi at jeg troede at jeg skulle brække mig.

Ak ja. Jeg tilbragte søndagen med Werner, hvilket var fucking hilarious. Den mand ændrer sig aldrig. Da jeg kom hjem sad jeg foran min dør låst ude i halvanden time, hvilket var den perfekte afslutning på weekenden.

Udover det har jeg noget vigtigt at fortælle. Det bliver ikke nu, for jeg er igang med at lave mad og noget så kreativt som fiskefillet. Er dog bange for at tage den af for tidligt, nægter at få fiskeinfluenza eller kolera eller sådan noget.

Today's a day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages