..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 6. september 2012

RIP

Mine dermals er gone with the wind. Gik ned til pierceren i dag fordi at den ene drillede af helveds til, og hun sagde at det bedste ville være at tage dem ud, da de begge to var godt på vej. En måned og så var de væk igen. Er nede over det.

Vælter rundt i stress. Skal jeg tage til Johanne's fødselsdag i KBH den 22. eller skal jeg blive her og tage til en fra min klasses? Rækker mit budget overhovedet til at tage derhen?

Jeg mangler at tage naturgeografi, fordi at de andre fra min klasse havde det i 1.g, men både på VUC og Studenterkurset er der ikke nogen hold. Skal jeg gøre det over sommerferien eller på et halvt år med en booket uge?

Jeg brækker mig i afleveringer.

Lejligheden drukner i vasketøj og rod.

Lige nu tror jeg bare at jeg vil nyde aftenen med pizza og Jonas. Ja.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages