..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 10. september 2012

Rådner

Jeg har haft den vildeste weekend. I fredags var jeg til årets første fredagscafé. Snakkede med helveds mange søde mennesker, og føler langt om længe at jeg er kommet ind ordentligt i fællesskabet. Derefter tog jeg hjem og en fra min klasse og en anden kom herhjem og hang lidt, drak lidt øl og hyggede. Så kom Elli og vi gjorde os klar i timevis, snakkede uendeligt meget og grinte som jeg ikke har grint længe.

Vi tog derefter i byen og mødte åndssvagt mange mennesker. Det endte med at jeg havde set en snes fra min klasse, nogle af mine gamle venner fra Kolding og at begge vores kærester kom og festede. Det var en hæderlig aften.

Morgenen efter var både Jonas og jeg blevet syge af helveds til, men det skulle ikke stoppe mig fra at tage hjem til Rasmus og Elli, hvor jeg fik lækker vegetar-mad, øl og endnu engang mødt en masse mennesker. Jeg tog hjem ved en halv tolv tiden, fordi at Jonas var syg, men mødte et par på busstoppestedet, som jeg endte med at tage på Gaden med (hvad gik galt). Der mødte jeg nogle fra min skole, hang lidt ud med dem og tog derefter hjem.

Og nu er jeg syg. Så syg og så rådden. Har ikke været i skole i dag, selv om jeg virkelig gerne ville. Ps. vores toilet er stoppet. Der er fest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages