..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 19. september 2012

Indsigt

Jeg er begyndt at savne Nørre. Timerne, lærerne og mest af alt mine gamle klassekammerater. Jeg ved godt at det er unødvendigt savn, for det meste af tiden på Nørre, synes jeg også at timerne var lange, at undervisningen var døden og at jeg ikke kom godt ud af det med 90% af klassen.

Men da vi sad til morgensamling her i den her uge, var det som om at det hele zoomede ud. Og der sad jeg, i blandt 1000 elever, hvoraf jeg ikke kan have en dyb samtale med nogen af dem. Jeg sad der og var alene, som alt for mange gange før.

Dog snakkede jeg med Kristina fra min klasse på vej hjemad i går. Hun er virkelig sød. Hun er også den jeg først fik indtrykket af at jeg brød mig om, da hun minder uendeligt meget om Emma og virkelig er en god person.

Og som altid vil jeg sige til mig selv at "jeg ved at det kommer". Der er kun gået en måned, og jeg sidder ikke alene i frikvarterene. Desuden holder jeg forfest på fredag for klassen (og den søde Tenna) og det går ned. Jeg glæder mig.

Ps. jeg har fået konstateret streptokopper (rend mig), men nægter at starte på penicilin før på søndag, da jeg skal feste på fredag og lørdag (for 3. weekend i træk). Jeg dør.

3 kommentarer:

  1. Vi savner dig på Nørre!!

    SvarSlet
  2. Jeg savner altså også jer, hemmelige anonyme menneske!

    SvarSlet
  3. Hehe, den kan ikke lave en bruger :)

    SvarSlet

Pages