..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 13. september 2012

Hvad er lykke?

Lykke for mig for tiden er:

- At gå i seng og vågne med Jonas hver dag + det i mellemtiden
- At jeg er kommet ind i en sød klasse, hvor jeg faktisk kan lide størstedelen af menneskene
- At jeg for en gangs skyld føler at jeg kan se ud som jeg vil
- At jeg har fået Elli som veninde
- At jeg bor i omgivelser jeg selv er herre over
- At drikke en kop the og se solen stå op med en smøg i hånden
- At jeg for det meste har penge på kontoen
- At jeg altid ved at jeg har penge på min anden konto
- At jeg for en gangs skyld har købt nyt tøj til mig selv
- At jeg har veninder som vil besøge mig helt heroppe (Tenna, Freja, Emma - i er guld værd)
- At jeg får gode karakterer i skolen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages