..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

lørdag den 25. august 2012

Drunker

Drunker i popcorn, Breaking Bad afsnit efter afsnit og ryger halve pakker på timer.

Jeg er alene hjemme. Jonas er til noget tutor-fest på universitetet, selv om han sagde at han ville være hjemme klokken seks, valgte han at blive. Hvilket er fint. Det er det. Men nu sidder jeg her. Lørdag aften. Rådner op og græder på deltid. Føler mig som en scum og ville til dels ønske at jeg bare kunne gå over til Amanda eller ringe til Anton. Anything.

Jeg ville ønske at jeg kunne være sammen med Svane og Ahrens i Roskilde, men det kan jeg ikke. Jeg er for langt væk. Fra alt. Alt jeg kender i hvert fald.

Men nu har jeg vidst en aftale, eller en halv aftale, hvis jeg kender Marco ret. Jeg skal mødes med ham og hans venner i byen ved midnatstid. Og jeg aner ikke hvad jeg skal foretage mig indtil da.

Fuck hvor man dog bare ikke kender nogen i Aalborg..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages