..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 14. august 2012

Dilemma

Ham fra min nye klasse, som jeg er venner med på Facebook, gav mig en update om hvad man gør på første skoledag.

For det første starter jeg ikke i morgen, men på torsdag. Hvilket jo egentligt er meget lækkert, men nok om det. Om onsdagen er det normalt for skolen at tage ned i en park og drikke nogle øl og hygge. Jeg ved bare ikke om jeg burde tage med. Jeg er i tvivl.

Burde jeg tage med, på trods af at jeg ingen kender - vitterligt, eller gå glip af årets første rigtige arrangement og måske blive mødt af "Hvorfor var du der så ikke i går?".

Man kunne jo godt tage derned og lige drikke en øl eller to og så tage hjem igen, for jeg skal også til frisøren og få farvet mit hår rødt (sker deeeer).

Jeg er bare i tvivl, for jeg ville gerne holde low-profile det første stykke tid, så det ikke bliver vanvittigt at starte og at folk allerede har dannet sig indtryk af mig, inden min første reelle skoledag.

Hvad gør man?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages