..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 29. august 2012

Del ud

I dag har jeg været nede og tage blodprøver, så jeg kan blive bloddoner. Føler mig som et godt menneske, ja tak.

I morgen kommer Jonas' ven Rasmus herop og skal bo i vores lejlighed, med hans kæreste, som han mødte da han var i Canada og bo. Jeg glæder mig til at møde hende. Elli. Har skrevet lidt med hende, og regner med at vi kommer til at tilbringe OK meget tid sammen, da hun skal bo her uden at gå i skole eller noget. Så sammen kan vi være forever alone, hvilket huer mig meget.

Jonas virker for tiden, som jordens mest travle mand og har planer næsten hver dag, mens jeg sidder og rådner her. Så det bliver dejligt at få en anden. Hans søster skrev også til mig i morges, om jeg kunne hænge, hvilket var lækkert, men jeg skulle både til blodbanken og lave afleveringer, så det bliver i næste uge. Desuden skal jeg til KBH her på fredag, og har både aftaler med Holme, Gren og fest. Det bliver lækkert.

Savner fandme at drikke øl. Øv hvor jeg savner at drikke øl. De andre fra klassen, som har mellemtimer i morgen, inviterede mig med på bar, men selvfølgelig er mine timer ikke aflyst. Nice nice.

Ja ja ja ja, man er jo glad


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages