..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 28. august 2012

Bliv god igen

Jeg er begyndt at se ligheder i nye mennesker med de mennesker jeg kender allerede. Nogle er så gennemskuelige, jeg kan regne deres næste træk ud. Måske er det derfor at jeg tiltrækkes mere af folk, som jeg ikke kan regne ud. Som jeg ikke kan finde ud af, som undrer mig. 

Nå. Men her i Aalborg går det godt. Jeg har været ked af det og jeg har været lykkelig. Hele lørdagen tilbragte jeg alene. Jonas smuttede til unifest, og jeg blev i lejligheden og rådnede - mod min vilje selvfølgelig. Spurgte et par stykker fra min nye klasse, om der skete noget, men åbenbart intet. Aflyste efterfølgende min aftale med Marco. 

Men det skal nok gå godt. Det skal det og det kommer det til. Jeg tager til København her i weekenden og har en masse aftaler, hvilket passer mig godt. 

Jeg skal nok falde til

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages