..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 14. juni 2012

Indkøb

Så er det på søndag at det går ned. At jeg flytter til Aalborg. Vi kører allerede i morgen, selv om jeg ellers havde håbet på at kunne nå festen med klassen fredag aften. That's life. Kommer til at tilbringe aftenen sovende i min mors bil. Ak ja.

De seneste par dage har jeg væltet rundt mellem alle. Siden jeg ikke rigtig kan være herhjemme, da mit værelse er nedlagt, har jeg både sovet hos Ea og hos Bedste og har endda fået set Nichlas og alle Kvistgård-hovederne. Det var pisse hyggeligt og vi tog op i Kvistgårds Fodboldhus og så fodbold på storskærm med de andre.

Og så har min mor og jeg været i Ikea i dag og jeg har købt for små 700 kroner endnu engang. Næste på listen er:


Både i 2 pers. og 3. pers., ja tak. 

Men mit hoved dør. Min krop rejser rundt i landet og mit sind er fastlås til en drøm, som snart går i opfyldelse. Nu vil jeg pakke. Pakke for at rejse igen. Suk.

2 kommentarer:

  1. Jeg skal også flytte til Jylland på søndag :) vare den anden ende :) god flytning!

    SvarSlet
  2. Den der sofa, mener jeg nok det er, er skide smart fordi ikea så har nyt betræk til det, så den kan være sort, hvid, med blomster og hvad de nu ellers lige har! Det synes jeg er ret smart :D

    SvarSlet

Pages