..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 6. juni 2012

Det nærmer sig

Om 11 dage flytter jeg. Min adresse bliver i Aalborg midtby sammen med Jonas.

Det er ikke til at fatte og jeg ved at det ikke går ordentligt op for mig, før jeg sidder i lejligheden og vores ting er kommet på plads. Men jeg føler mig klar - noget så klar. Klar til at blive ærkejyde og starte i 2.j. på Katedralskolen. Selv om det stadig føles som mit hjem, når jeg rammer KBH's travle gader og støder ind i folk fra mit nuværende gymnasie, så ved jeg at det ikke er her jeg hører til. Jeg hører til i et hjem, hvor jeg kan falde i søvn med min kæreste hver nat.

I weekenden har jeg været i Kolding for bl.a. at fejre min gamle roomie fra efterskolen, Majas, fødselsdag.  Det var hyggeligt og Emma var der og jeg har savet hende som en i helvede. Hun siger at hun allerede har planlagt at komme op og besøge mig. Det bliver fantastisk.

Vi morede os og drak øl og festede bag baren. Jonas var også med og det var skønt at have ham der, på trods af at han kun kender Maja og Emma. Emma sagde det meste fantastiske:

"Når man tænker på at du er 18 og skal flytte sammen med din kæreste, virker det sindssygt,
men når man så ser jer sammen, så forstår man det godt. I er skabt for hinanden"

Det varmer om hjertet at nogen udefra, kan se hvad vi har sammen. Det er fantastisk.

Anyways, mit værelse er tomt - som i helt tomt. Et enkelt tæppe og en reol står stadig derinde og mit vindue er taget ud og erstattet med en træplade. Håndværkerne vælter rundt derinde, og jeg føler mig for alvor lidt hjemløs. Som en nomade. Men det er okay, for jeg ved at jeg går bedre tider i møde. 


I morgen skal jeg så op i matematik skriftligt. Suk og atter suk, jeg ved at jeg kommer til at faile for grumt. Håber dog at jeg kan hive standarden lidt op i den del med hjælpemidler, for ellers er jeg død. Men jeg skal alligevel ikke bruge det til noget. 

Amanda og jeg har aftalt at tage ind og se "Snow white and the Huntsman" i morgen aften, når vi har afsluttet den lorteprøve. Og så skal vi spise på McD og være fede og ligeglade, fordi at vi har overstået skriftligt matematik. Yes yes. Det sker i mit liv.

2 kommentarer:

  1. hvorfor fanden tager de dit vindue ud??:D

    SvarSlet
  2. Hele mit værelse skal laves om - vinduerne skal udskiftes, der skal bygges altan udtil og noget af det bliver badeværelse = kaos! Haha :D

    SvarSlet

Pages