..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 1. marts 2012

Støvet

Vågnede op i morges overraskende frisk.

Jeg ved ikke om det var fordi at jeg mødte sent, så jeg havde fået mere søvn, eller om det var fordi at jeg i morges indså at Jonas endelig ville komme i dag. Men heldigvis har gårsdagen sygdomssymptomer langsomt bevæget sig væk.

Jeg fik fri kvart i to og gik omgående hjem og dullede mig op, fordi at jeg kun akkurat nåede i bad i morges, hvilket gjorde at jeg gik i skole med tosset hår og uden make-up. Men nu er jeg klar til at se Jonas. Med pænt tøj, nylagt neglelak og sort streg på øjelåget. Jo tak!

Jeg skal ind i morgen og have kigget på mit hår. For fanden, hvor jeg glæder mig. Jeg håber at det kommer til at se møgpænt ud. Og i morgen er også dagen, hvor jeg begynder at faste. Det er dagen jeg glæder mig til hele året. Dagen jeg venter på! Og så er det endelig i morgen. Fuck ja. Det bliver hårdt, det bliver svært og jeg får det fantastisk når jeg er nået til vejs ende!


2 kommentarer:

  1. Jeg har siddet og bladret en masse igennem din blog og læst på må og få. Jeg synes det er super fedt at den er så personlig, for personlighed er lige netop hvad jeg synes de fleste blogge er ved at miste!
    Hvis jeg havde mere tid i min hverdag til at læse dine lange og hyggelige indlæg ville jeg klart have været fast læser, men det har jeg desværre ikke...
    Jeg elsker dine piercinger og ville ønske de var mine! Det ønske deler mine forældre bare ikke med mig...

    Knus Marie

    marieboeving.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak for den dejlige kommentar! Jeg er glad for at du nyder at læse med! Vil klart tjekke din ud.

    Igen tak! Det varmer!


    Johanne

    SvarSlet

Pages