..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

fredag den 23. marts 2012

Sol, øl og boligtilbud

Kan man stave til en luksus fredag? For i så fald, er det her den mest luksuriøse, udover at jeg ikke ser min søde Jonas. Men ak, den har været fantastisk alligevel!

Jeg mødte klokken 10, hvor vi i engelsk så The Matrix færdig, for så nice er vores engelsklærer, ja tak. Så havde vi biologi, hvor vi tilbragte 1/10 del af timen inde i klassen. Ellers rendte vi bare rundt udenfor, drak slush-ice, klatrede i træer og nød solen.

Bagefter tog vi hen på Stenen, som er en græsplæne ved siden af skolen, hvor vi drak øl, morede os og hørte MGMT's "Kids". Men bedst af alt.. Det bedste på hele dagen: boligtilbud. Jeg fik en vanvittig glad besked fra Jonas, hvori der stod at vi havde fået et fucking boligtilbud fra AKU. Fuck, fuck og atter fuck! Vi skyndte os at takke ja, og selv om der er nogle foran os i køen blomstrer drømmen om dén lejlighed.

Godt nok er det ikke den jeg har drømt om, men den er hverken værre eller bedre. Selv om det er i Aalborg Øst og ikke i centrum, så koster den kun 2500,- om måneden. What the hell!

+ vi får have, hvis vi får den! Min lykke er gjort!


1 kommentar:

  1. fuck den er lækker den lejlighed, og mega stor til den pris!! Misundelig big time : D<3

    SvarSlet

Pages