..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

lørdag den 10. marts 2012

Nyt hjem

Jeg føler mig lettere ikke-eksisterende i dag. Ligesom Henrik virker nøgen når min mor ikke er hjemme, føler jeg også at jeg mangler mit bedre jeg. Men nu er der kun 3 måneder til.

3 måneder til at jeg flytter og bliver Aalborggenser, ung udeboende og bor sammen med min bedste ven og min fantastiske kæreste. Jonas. For helvede, hvor bliver det godt. Jeg sidder konstant og kigger på IKEA's hjemmeside. Soveværelse, stue, køkkenting, badeværelse. Er du gal. Jeg er gået i Sims-mode og jeg er så klar på at fantastiskgøre vores nye hjem.

I aften tager jeg til koncert med Maja og ser Den 4. Væg. Det bliver fint og dejligt og jeg glæder mig. Og så skal ugen bare overstås, så jeg kan se Jonas igen. Og så får jeg endda sat hår på på onsdag!!! Det bliver fantastisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages