..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 5. marts 2012

Min perfekte mandag

Titlen er sat. Dagens mål er fastslået. Den perfekte dag. Den perfekte start på ugen.

Weekenden har været fantastisk. Intet mindre. Jonas ankom efter en helvedslang torsdag. Fredag efter skole tog vi ind og jeg fik kigget på mit hår. Det bliver ikke til noget. Nej. Femogethalvtusind mente frisør Karin at jeg skulle smide, for at sætte hår på, som ville nå mig til skuldrene. Mit ønske faldt til jorden. Det er for mange penge.

Mit humør var øv, på trods af at jeg mødte søde hus 4 folk i Skovlunde og jeg havde min søde kæreste med mig. Første dag på fasten. Jeg havde ikke spist morgenmad, fordi at jeg stod op tyve minutter før jeg skulle møde i skole, stressende og forvirret.

Men lørdagen og søndagen var lykkefulde. Jonas og jeg var på Strøget, hvor vi fik købt tøj til ham og en fin skjorte til mig i sort. Om søndagen tog vi ind til Comedy Zoo, hvor vi så Christian Fuhlendorff, som jeg har været stor tilhænger af siden det tidlige 2009 eller 2008, det husker jeg ikke. Christian Fuhlendorff startede hans show med at bestille pizzaer til os alle sammen - som vi fik. Det var ikke engang staged, fuck det var fantastisk.

Jeg ventede i spænding på at måtte smage min yndlingskomikers pizza, så da solen var gået ned sad jeg med pizza i munden, komiker på scenen og min kæreste i hånden. Efterfølgende tog vi på Jensens' og fik god mad. Vi var de eneste på restauranten, som var ved at skrige af grin. Vi legede "20 spørgsmål til professoren" og var de dejligste kærester i Verden.

Vi har talt om økonomi, fremtidsplaner og vores sammenflytning. Jeg er mere forelsket end nogensinde før. Jeg bliver aldrig træt af den mand. A l d r i g. Jeg vil danse mig igennem livet, med ham ved min side. Ja.

Han tog afsted tidligt i morges, og nu har jeg tænkt mig at tage en lur, så jeg kan være frisk og forhåbentlig ikke så udsultet, til at jeg skal på arbejde kl. 16.

Her er mandagens perfekte goder:

Naturfriskt på mit værelse

Fødselsdagsgave fra Emma og Maja, da jeg fyldte 17

Min nye sorte skjorte

Poesi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages