..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 8. marts 2012

For helvede også

Dagen har været god. Nej, rettelse. Dagen har faktisk været rigtig lækker, på trods af at jeg stod op klokken 04:30 for at spise mad i nat, og endte med hjertebanken og kvalme. Hvad fanden det var, vides ikke.

Jeg havde to mediefagsmoduler i morges, og det var det. Vi skulle bare sidde og redigere vores dokumentarfilm og det var mega lækkert. Derefter tog Holme og jeg ind til Gorlubb piercing hvor vi var i halvanden time eller lignende. Gal det tog lang tid. Vi fik skiftet piercinger frem og tilbage og jeg ved ikke hvad. Endte med et nyt vertical labret smykke i min læbe med røde sten i. Den er fin!

Derefter gik vi ind i en eller andet afro hair shop, hvor Amanda vidst nok har fået lavet sit hår engang. 3000 vil hun have for at sætte hår på mig. Men så kommer det også til at gå til brystet med ægte indisk hår med krøl i. Det er pisse flot. Og det er hele håret, det kommer til at blive sat i. Så slipper jeg for at man kan se at jeg rigtig er korthåret! Det er fucking nice.

Jonas har desuden sagt at han vil låne mig penge, så nu har jeg faktisk lavet en tid med hende. På onsdag har jeg langt hår. Fuck.


Eftersom jeg faster, er jeg træt af helveds til. Så jeg tog hjem og sov i evigheder, selv om jeg skulle have været i biografen med nogle af tøserne fra klassen. Min mor sagde at jeg var for asocial. Det gør mig vred. Det er ikke min skyld at vi er flyttet fra min hjemby. Det er ikke nemt at få nye venner på gymnasiet, når man ved at man flytter. Selv om jeg fik så fandens gode venner på efterskolen, som alligevel kun varede 10 måneder, så er det altså bare noget andet med gymnasiet. Ingen af tøserne siger mig rigtig noget. Ingen tvivl om at de er fantastisk søde og alt det der, men jeg har bare ikke rigtig fået en kemi med nogen, som siger "Vi skal bare sove sammen og shoppe og jeg ved ikke hvad!". Det er ærligt, ja, men jeg har nogle gode drengevenner i klassen samt Holme.

Og det er nok. Det er rigeligt. Jeg er tilfreds.

Anyways, jeg tog hjem til Holme igen da jeg var vågnet. Har så været der indtil nu, og det har været mega chill og hyggeligt. The thing is.. Jeg skulle have holdt min familiefødselsdag inkl. brunch og jeg ved ikke hvad i deres kælder, fordi at den er mega nice og beregnet til sådanne begivenheder. Den 1. april skulle have været dagen og vi havde egentlig fået lokalet.

Og så alligevel nej.. Nogle fra deres lejlighed holder fest dagen før og kan åbenbart ikke nå at rydde op inden min fødselsdag. Så.. Jeg ved ikke hvad vi gør nu. Begyndte at græde da jeg var hjemme hos Holme. Orkede det ikke. Jeg mangler at min mor tager initiativ til at ville holde min fødselsdag og hjælpe mig med at arrangere min 18 års. Amandas mor har knoklet, vitterligt knoklet, for at ordne hendes, mens min mors eneste kommentar til at jeg havde skaffet lokale til familiefødselsdagen var "Ej Johanne, jeg får løn dagen før, du må da være sindssyg". OK.

Jeg kan bare ikke nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages