..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 20. marts 2012

Feel good

Jeg har en sindssyg feel-good dag i dag!

For tiden sover jeg bedre end nogensinde før. Jeg husker ikke en tid, hvor jeg har været så udhvilet med så lidt søvn før. Oven i det har jeg haft en fantastisk weekend med Jonas. Min fødselsdag er om præcis to uger, det er sidste dag i min faste, det er persisk nytår og så har jeg fandme kun været i skole fra 8-09:30!

Jesus christ. Det hele kører bare. Der er ikke de mindste problemer at skue. Der er ikke noget at sætte en finger på. Jeg har bare en stor, boblende klump af lykke i maven, mens jeg hører "Rolling in the Deep" på fuld skrue, blot fordi at den gør mig glad!

Desuden har jeg lige købt p-piller til halv pris. 34 kroner og jeg har stadig penge på min konto. Snart er det påskeferie, solen er kommet frem og jeg skal på pinseferie med Jonas sammen med hele min store familie, som vi har gjort hvert år.

Nogle som mangler lykke? Jeg har masser i overskud!

3 kommentarer:

  1. i er så søde!

    sale no mobarak:)

    SvarSlet
  2. Merci! :)


    Aid a norouz shoma ham mobarak!

    SvarSlet
  3. merci! omidvaram ke sale khub dashte bashi:)

    SvarSlet

Pages