..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 26. marts 2012

Fame with dem famous!

Weekenden har været et helvede. H e l v e d e. Jeg var på arbejde både lørdag og søndag i fucking 9 timer hver. 18 timer på en weekend er IKKE en fest. Overhovedet. Fik endda kommentaren fra en kunde i dag: "Sig mig, er du fuldtidsansat? Jeg synes hele tiden at du er hernede" OH REALLY? O fucking really. Jeg bor fandme dernede, sweet jesus.

Lørdag tog jeg til "fest" hjemme hos Maria fra min klasse. Det var fint, fint. Jeg morede mig og blev snaldret, og så alt for meget opkast. Jonas var taget på overlevelsestur med nogle af hans venner, så jeg var forever alone uden at kunne ringe til ham. For helvede også.

I går havde vi så status på arbejdet. Jeg havde aldrig prøvet det før. For dem der ikke ved hvad det går ud på, skal jeg fortælle jer det.. Det går ud på at man tæller alle varerne i butikken. ALLE varerne. Altså hver og en. Hvor mange fucking tændstikspakker har vi? Hvor mange af den her slags shampoer. Jesus fucking christ. I det mindste fik vi lov at spise slik og drikke sodavand og så havde vi en fantastisk snak, os alle sammen. Jeg elsker de mennesker. Virkelig. Hver og en. De er min familie.

I dag var jeg så også på arbejde. Suk og evigt suk. Så kom der en fyr ind, da jeg sad i kassen
Ham: Har i noget tyggegummi?
Mig: Hm, jeg ved det ikke. Hvis det er, så står de derovre, men jeg ved sgu ikke om vi har fået noget ind. Det er meget mærkeligt.
Ham: Nå okay

Da han så var på vej ud sad jeg og kiggede lidt undrende på ham. Jeg følte at jeg kendte ham.
Mig: Undskyld? Må jeg lige sige noget til dig?
Ham: Ja?
Mig: Ej, du ligner bare Kidd ret meget
Ham: Jamen det er også mig.
Mig: Jamen hej Kidd

Hahaha, hvor var det åndssvagt. Jeg sad også og snakkede med Sy Lee fra Fristet i går. Fakta er fame.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages