..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 2. oktober 2011

Ud over havet

Årh, jeg er lige kommet hjem fra en fantastisk weekend hos Jonas. Togturene har været meget kompakte, men gode og de har ikke synes så lange, som normalt. I fredags skinnede solen som aldrig før, og selv da jeg stod af på Aalborg St. klokken 17. var vejret fantastisk og varmt. Jeg mødte en sød kæreste, som fyldte mig med kys og glæde. Det var fantastisk. Vi har hygget os virkelig meget og har fået en masse ud af weekenden, som bliver ved med at virke alt for kort, når jeg tilbringer den i hans selskab. Om lørdagen stod vi helveds tidligt op for at tage ned i byen. Jonas skulle have ninjasværd og jeg ved ikke hvad, til hans rustur, men det var virkelig hyggeligt. Vejret var igen fantastisk, så vi brugte 47,- hver på en Ice Blend fra Baresso og satte os ned på havnen. I dag har vi spist guf og is og set Paranormal Activity 2.

Jeg ville ikke hjem, jeg vil aldrig hjem. Men jeg tør heller ikke blive: af frygt. Jeg tror mest min frygt vil være, at det bliver for ensomt at være der. Jeg er vant til at komme hjem til en lejlighed med musik strømmende ud fra pladeafspilleren og fest og farver. Jeg er bange for at det ikke vil blive sådan derhjemme: at tv'et aldrig vil stå tændt og at der ikke vil være lys og farver over det hele. Jeg ved godt at det er noget jeg bare kan ændre på, da det jo også blive mit hjem, men for fanden hvor er jeg nervøs. Jeg er også bare sindssyg bange for at jeg ikke får nogle venner. At folk er blevet for bundet i klassen, når jeg kommer ind i 2.g og at de ikke vil kunne lide mig, fordi at jeg bare er en dum københavnertøs. Ej, jeg ved det virkelig ikke, men jeg synes at det er svært. Jeg ville ønske at jeg kendte nogle fra Aalborg, udover Jonas og hans roomie selvfølgelig. Jeg ville ønske at jeg havde bare lidt kendskab til nogen deroppe. Åh, ak og ve, jeg kommer til at savne København og hele sjælen som ligger over byen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages