..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 9. oktober 2011

Tømmermænd, som slår ihjel

Den sidste uge har været det rene lort og lagkage, men nu begynder tingene at se lyse ud igen. På trods af at jeg har opgivet min matematikaflevering til på tirsdag. Ja. I dag har jeg været på arbejde, og det har igen været en modbydelig arbejdsdag endnu engang. Fantastisk. Dog har jeg arbejdet med Holme og det var meget rart at have hende der. Der var også en fyr, som spurgte om mit nummer. Ak ja. I det mindste fik jeg byttet min vagt med Rajab, så jeg kan være sammen med Jonas hele ferien. Det bliver forbandet lækkert. Vi skal i svømmehallen, til familiefest og ud og spise. Ja. Det bliver forbandet lækkert. Alt i alt er det hele godt. Igen.

Årh, jeg har det faktisk ganske udemærket. Ganske godt. Weekenden har stået på druk, druk og atter druk. Efterfulgt af dagens styggeste tømmermænd. Fredag eftermiddag, da vi havde fået fri, kom en fyr fra min klasse over og sagde at han holdte fest i aften og at der ville komme informationer inde på Facebook omkring det. Jamen lækkert, lækkert. Så jeg tog hjem og fordrev tiden, indtil jeg mødtes med nogle tøser fra min klasse om aftenen og vi gik hen til festen. Er du gal. Der var virkelig gang i den. Jeg snakkede med Laurids, vores tutor, i sindssyg lang tid. Han er en fantastisk fyr. Så godhjertet. Helt igennem. Nå, jeg endte med at blive tæskefuld og gik alene hjem med Jonas i røret. Min telefon gik død og jeg anede ikke hvor jeg var, så det var en fest. Nå, om lørdagen kom Nichlas så. Vi fik snakket om alt mellem himmel og jord og satte os til at drikke vodka. Det er virkelig længe siden jeg sidst drak det stads. For helvede også. Så gik vi ned til Caroline og Holme, drak, gik på Bergs og havde en fest til klokken lort om natten. Jesus Christ, en weekend. Jeg glæder mig til den kommende uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages