..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 11. oktober 2011

Søvn, smøger og pengebrug

Jeg er så træt. Træt hele tiden og hele døgnet rundt. Er i de seneste dage begyndt at gå 'tidligt' i seng, som i ved midnatstid og lidt over. Når jeg plejer at gå i seng klokken 01:30-02:00 er det altså et stort fremskridt. Og alligevel vågner jeg om morgenen i den største koger og har lyst til at sove videre til evigt tid. Da jeg havde min depression tænkte jeg meget på at tage et sabbatår, udelukkende for at kunne sove hver dag væk. Bo hjemme og aldrig rejse mig fra min seng, med mindre jeg skulle i bad, spise eller på toilettet. Er du gal en hverdag, det kunne være. Ville sikkert ende med at blive mindre småpsykopat eller lignende. Men tanken om det er fristende. Nå. Jeg skulle havde været ude og løbe i dag og sådan, men jeg lagde mig i stedet til at sove og er lige vågnet. Stadig ikke udhvilet. Suk.

Ugen er lang og hård med så mange 4-modulersdage at man skulle tro at det var ulovligt. Men heldigvis er der en hel masse, som holder mig oppe. Efterårsferien. Allerede på fredag skal jeg til Red Warszawa koncert med Jonas, og det bliver fantastisk. Og så har vi hele efterårsferien sammen med alt hvad det indebærer. Jeg glæder mig som et lille barn. Som om at det er første gang jeg skal se ham eller lignende. Årh. Jo, og så når jeg at få mine nye sko inden jeg rejser til Aalborg. Fuck yeah. Det er et par lækre, lækre Dr. Martens sko, som jeg glæder mig til at få. Fuck yeah.

Desuden er jeg blevet ekstra usund for tiden. I takt med at jeg har skåret ned på søde sager og andet tykt hejs, er jeg steget med smøger. Ryger igen 20 (dyre) Prince Light om dagen. Det er helt vanvittigt. Føler ikke at jeg bestiller andet end at tænde den ene smøg efter den anden. Min mor sagde forresten forleden at jeg havde tabt mig helt vildt. At hende og Henrik havde snakket om hvor tynd jeg er blevet. Jeg gider slet ikke at høre sådan et ord om mig selv. "Tynd". Det er ikke noget jeg er, og højst sandsynligt heller ikke noget jeg nogensinde bliver, på grund af min kropsbygning. Jeg kiggede mig selv i spejlet, og syntes ikke at der var nogen forskel. Overhovedet. For fanden, hvorfor løb jeg ikke i dag?

My babies <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages