..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 23. oktober 2011

Røde blade og svævende kærlighed

Jeg havde egentlig tænkt at skrive et langt indlæg om alt det jeg har oplevet her i efterårsferien, men jeg er lige kommet hjem fra en lang togtur og mine tømmermænd er endeligt forsvundet og jeg har fred i sjæl og krop. Fantastisk. Nå, jamen fredag tog jeg i skole og blev mødt af drama. Så snart timen var startet, faldt en af mine klassekammerater om med et epileptisk anfald, så han måtte på hospitalet. Vi var alle sammen rystede. Det var en virkelig ubehagelig oplevelse, og jeg var så fjollet (og fornuftig) at reagere ud fra mit instinkt, så med det samme sad jeg på gulvet og prøvede at hjælpe. Til sidst fik jeg det så dårligt og var lige ved at græde, at jeg gik ud af lokalet. Vi var vidst alle lidt lamslåede. Nå, så skulle jeg op til eksamen i AP i sidste modul og det gik fantastisk dårligt, fordi jeg ikke nåede det hele. Men sådan er det. Og så tog jeg til Aalborg. Glad og spændt med sommerfugle i maven. Holmes mor havde været så rar at køre mig til Hovedbanegården, så jeg nåede mit tog og købte lidt mad på McD. Søren fra min klasse havde lånt mig hans headset, fordi at jeg havde glemt mine egne derhjemme, så små fem timer efter stod jeg endelig på Aalborg station med en sød Jonas. Vi gik direkte fra stationen og over til Studenterhuset hvor Red Warszawa spillede. Heldigvis var de ikke begyndt da vi kom og vi fik hurtigt drukket nogle øl og var i fantastisk humør. Og der blev crowdsurfet og kysset på scenen. Det var den vilde fest og jeg følte at Jonas og jeg var dets midtpunkt, hvilket vi selvfølgelig ikke var, men anyways.

Men vi har haft nogle fantastiske dage. Mange dage sammen. Vi har nydt film i regnvejr og været nede i Brugsen et halvt snes gange, i mine nye Dr. Martens sko, som er lækre og har ætset mine hæle op. Nice. Så om torsdagen hoppede vi i toget mod Kolding og jeg mødte for første gang hans mor. Jeg var nervøs som en i helved, hvilket jeg slet ikke havde behøvet. Hun er virkelig den mest fantastiske kvinde jeg længe har mødt. Vi spiste hjemme hos hende og jeg snakkede som havde jeg kendt hende i al evigheder. Så gav hun øl og lidt sprutrester og kørte os ind til byen hvor vi tog hjem til nogle af Jonas' venner. Og så var der druk. Er du gal. Jeg blev plørefuld og Jonas blev endnu fuldere. Vi morede os og kærestede rundt og det var skide hyggeligt. En af hans gamle venner fortalte at Jonas var gladere end han nogensinde har set ham og mange andre søde ting. Da klokken blev sent tog vi hen og købte en falaffel og så blaffede vi og blev kørt hjem af en random østeuropæisk dude i en slidt bil. Men det var dejligt at blive kørt hjem i frostgrader. Om fredagen vågnede vi op og var på dødens rand og dopede os med Thailansk medicin. Og så tog vi i svømmehallen. Det var mega hyggeligt! Jonas havde et klippekort til svømmehallen, og da manden næsten aldrig er i Kolding længere, så kunne vi lige så godt gøre det. Vi fik prøvet vandrutsjebanen sammen og var i boblebad. Det var den bedste tømmermændskur jeg længe har oplevet.

Om aftenen skulle vi til familiekomsammen. Vi havde småt besluttet os for at ikke at skulle drikke, men endte op med at drikke flere flasker vin, shots, øl, Dooley og jeg ved ikke hvad. Og så tog hele familien på værtshus efter vi havde siddet på en fantastisk kinesisk restaurant og fuldet os i flere timer. Jeg ved ikke hvad der foregik. Så i dag har vi haft endnu værre tømmermænd end nogensinde. Vi har været kærestekedelige og prøvet at sunde os. Vi valgte også at tage i biografen for at se Paranormal Activity 3, som nok er verdens klammeste film. Nogensinde. Men hyggeligt har det været og nu sidder jeg endnu engang i København. Jeg savner Jonas og jeg vil allerhelst tilbage til Kolding og hygge med ham. Suk.

På busturen hjem ringede jeg til Holme og spurgte om hun ville ryge en smøg med mig inden jeg gik op. Hun var åbenbart til fest hos vores nabo og inviterede mig op og jeg ved ikke hvad, så det endte med at jeg hang ud der i alt for lang tid. Min mor og Henrik har gæster og danser på bordene og jeg ved ikke hvad. Det er fantastisk at have tømmermænd i dag. Og så ovenikøbet at skulle på arbejde i morgen. Yes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages