..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 5. oktober 2011

Mangel på ord

Okay, indlægget er åbnet, men intet er skrevet. Nu er der. Start hjerne, for helvede da. I dag kommer Jonas hjem fra rustur, hvilket er det eneste jeg kan tænke på. Skræmmende. Har fået dyrket motion igen i dag, men er stadig irriteret over at Wii-tingene er løbet tør for batterier. Jesus christ. Nå, og så er der forresten forældre møde i dag. Forleden bad jeg min mor om at give en fuck for det, fordi at jeg alligevel ikke gik på skolen om et år. Endnu en dum ting, som ligger i mit baghoved hele tiden. Hver dag. Konstant. Da jeg gik hjem fra bussen af, kvalte lugten af shawarma mig på en ret indbydende måde. Jeg kom til at tænke på dengang jeg skrev til Jonas at der lå en shawarma lige under vores lejlighed, og han ville elske det. Tænk.. Jeg havde aldrig rigtig troet på at han faktisk fik lov at opleve det hele. Jeg er heldig.

Jeg er blevet inviteret til Halloween-fest den 29. med to dejlige damer, hvilket jeg glæder mig meget til. Jeg tror ikke at Jonas kan komme med, da festen allerede er lidt presset med mennesker, så jeg må undvære ham i en weekend. Heldigvis holder Camilla noget pigehygge og fødselsdag for hendes søde killing, så weekenden bliver ganske udemærket og lækkert, på trods af at jeg ikke får set Jonas. Men det går nok. Mit hoved er så tomt og ligegyldigt. Tror at det er gået lidt op for mig hvor tomt min hverdag egentlig er uden Jonas. Hold kæft, hvor er man blevet kærestesyg. Men sådan er det. Det er sgu meget lækkert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages