..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 26. oktober 2011

Halloweenfest og efterskolesavn

I dag har jeg røget tolvhundrede smøger. Det er dejligt og jeg har været lige glad, da min hals endnu ikke har brokket sig endnu. Lækkert. Jeg har også været forfærdelig nostalgisk. Selvfølgelig har jeg godt vidst at jeg ville savne efterskolen og at jeg på daværende tidspunkt skulle sige farvel til hele min hverdag, mit liv og min omgangskreds. Men alt i livet, som nu engang bliver skiftet ud, plejer også at blive erstattet af noget nyt, som man må gå på kompromis med. Men nej. Jo, selvfølgelig har jeg fået en omgangskreds, et nyt skoleliv og en ny by. Men det er bare ikke det samme. Her lugter ikke af efterskole og jeg var langt bedre venner med mit hus på efterskolen efter den første aften, end jeg er nu efter et par måneder på gymnasiet. Jeg savner sådan at ligge inde på V5 med Maja i vores overdekorerede værelse og snakke om dagens hændelser og kærlighed og frygter. Jeg savner at vælte rundt med Camilla om natten og flygte ud af bagdøren i hus 4. Jeg savner at sidde i badet til klokken rend mig i røven om morgenen og få klager til husmødet om at der ENDNU engang var nogen som valgte at gå i bad klokken lort. (Griner af mig selv). Jeg savner dét at have alle mine bedste veninder og venner, ja nærmest min familie, samlet på et sted. Hele tiden. Hele døgnet rundt. At kunne sætte sig ind til Lass-Emil og Monne og brokke mig selv om klokken var langt over midnat og Lass lå med trætte øjne, men var for ydmyg til at smide mig ud. Og V7. Hold kæft jeg savner V7. Svane, Ahrens, Holme og jeg. Som altid stormede ind på Værelse 7 for at fortælle det nyeste nye til hinanden eller for at skændes. Det var fantastisk. Hold nu kæft hvor var det fantastisk..

Hvis bare dette år ville gå bare halvt så hurtigt, som mit efterskole år. Suk. Nå. Men dagen har ellers været fin. Vi fik tidligt fri og jeg fik Skypet lidt med Jonas igen i dag og fik webcam-kys. Desuden har søde Mia fra 2.g sagt at det nu er 100% sikkert at Jonas og jeg kan komme med til halloween-festen. Jeg var jo inviteret, men det var ikke helt sikkert at Jonas kunne komme med på grund af plads og deres overdrevet invite af gæster. Det går ned! Så efter skole tog jeg et smut forbi Holme og prøvede hendes tyrolerkjole, så det bliver mit outfit. Indsmurt i make-up og blod og med høje hæle på. Og selvfølgelig en sød kæreste ved min side. Nå ja, og så skulle der have været café aften i aften, som vores søde rektor valgte at aflyse på dags dato. Tak for det, rektor. Den er så flyttet til på fredag, men jeg ved ikke om jeg har lyst til at tage afsted. To dages druk er altså ikke sundt. Især ikke når Jonas og jeg lider af hæslige tømmermænd og sikkert ender med at sove vores weekend væk. Nu vil jeg spilde mit liv på at se Fristet og måske for en gangs skyld gå tidligere i seng. Som om at det nogensinde kommer til at ske.

Tyrolersæt og vanvidsbarm i dårlig kvali. Yesh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages