..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 5. oktober 2011

Gråd af sorg og latter

Forældremødet gik fint. Holme og jeg døde af grin over åndssvage mennesker og havde en fest. Ganske hyggeligt. Da jeg tog hjemmefra var jeg vred as fuck og i bilen skændtes jeg med min mor og gik i forvejen da vi skulle ind på gymnasiet. Nå, det gik ellers ret godt. Min mor og jeg blev OK i løbet af aftenen. Sagen er den at Jonas ikke kommer i weekenden alligevel. Han gad ikke at tage hjem til mig om natten og fredag var for dyrt. Og jeg vil ikke lægge skjul på at jeg er vred. For det er jeg. Jeg har virkelig kæmpet og jeg kan da godt se at hvis man skal tage afsted klokken lort er det ikke lige en fest. Men jeg havde gjort det. Uden at tøve. Og det ærger mig at vi ikke får set hinanden, det ærger mig virkelig. Jeg er en vred kvinde, for jeg føler at jeg har gjort mig til grin fra alle sider. Min mor og Henrik synes sikkert at jeg har teet mig sindssygt, uden at have fået noget ud af det. Og jeg føler mig til grin over for Jonas, at planerne nu er blevet ændret fuldstændigt. Det er fantastisk.

Nå, men mit humør er forbedret meget. Nichlas skrev til mig, som havde han læst mine tanker. Han spurgte hvornår vi kunne ses igen og vi har så aftalt at han kommer hjem til mig på lørdag og sove. Det bliver skide hyggeligt, for sidst jeg så ham var på Roskilde. Jeg regner også med at vi tager i byen med Holme og nogle af hendes venner og sådan lidt. Det bliver skide fedt. Jeg håber ikke at Jonas har det dårligt med det eller noget, for det ville virkelig knække mig. Ikke at jeg tror at han har det, men jeg ville da også foretrække at han fortalte hvis han skulle sove sammen med nogen af modsat køn. Desuden er jeg virkelig stædig lige nu og har sagt til mig selv at jeg ikke har lyst til at snakke med ham af ren vrede, før efterårsferien, selv om jeg godt ved at det er åndssvagt og ikke bliver overholdt. Min uge er bare rigtig dum og trist lige nu. Årh. Men nu har jeg noget at lave i weekenden, og det glæder mig rigtig meget. Har også lige været ude og gå en lang tur med Holme, så dagen har ikke været så skidt endda.

1 kommentar:

  1. Åh, hvor jeg kender det - noglegange er det hele bare noget møg og så skal man bare tænke på noget andet. For en tid, tror jeg - det virker, siger de kloge.

    SvarSlet

Pages