..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 25. oktober 2011

Flytteplaner

Jeg har fået en dårlig vane med først at skrive blog her når klokken er kvart i næsebor. Ak vel. Det har været en forrygende dag. Min søde studievejleder fra Aalborg skrev en lang mail til mig og sendte mig en SMS med at hun havde skrevet til mig. Der stod en masse dejlige ting og jeg fik en masse god information, så jeg gik straks ind på alle de links hun havde sendt. Og så fandt jeg ud af: fandme så! Jeg fandt ud af at Katedralskolen i Aalborg (hvor jeg rigtig gerne vil ind) havde en studieretning som passede til mig, hvor jeg dog skal have mediefag som valgfag. Så efter skole ringede jeg til dem og ham gutten jeg fik fat i, sagde at jeg med stor sandsynlighed kan komme ind, hvis mine karakterer er fine og hvis der selvfølgelig er plads. Ak ja, så det er min plan. Vi aftalte at snakke nærmere omkring det når vi kom til marts måned, hvor han ville arrangere et eller andet møde. Jeg glæder mig som et lille barn. Jeg har ingen bekymringer mere. Ingen "Åh nej, jeg flytter væk fra alt det her" Jeg vil bare væk. Jeg vil hjem. Og mit hjem er hos Jonas. Så i bussen ringede jeg som et barn før juleaften og kimede ham ned om alle de gode ting. Manden var selvfølgelig glad og spændt lige som mig, hvilket var fantastisk.

Da jeg kom hjem tog jeg mig en velfortjent middagslur og derefter snakkede jeg med Jonas på Skype i lidt tid. Det var rart at snakke med ham igen. Jeg savner ham forfærdeligt meget og der er kun gået et par dage. Suk og atter suk. Desuden har jeg fået ny oplader til min computer, eftersom den anden var knækket og død. Det er luksus. Livet behandler mig godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages