..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 27. oktober 2011

Et lys i tågen

I morges stod jeg op til en underlig udsigt. Mine ruder var duggede og udenfor var der gråt. Gråt og kedeligt og tåget, som bar fanden. Da jeg stod og ventede på bussen kunne jeg se cykelister forsvinde i en tyk tåge få meter efter de havde passeret mig. Ham fyren, som sagde "Rød blok" til mig mindst halvtreds gange, da jeg skulle hjem med mit Enhedslisten-skilt sad igen i bussen. Det er mærkeligt at vi er begyndt at hilse på hinanden, eftersom vores eneste sætning til hinanden har været "Rød blok". Ak ja, tilfældigt er det også at jeg altid møder ham i bussen, eftersom 5A går hvert 4-6 minut.

Jeg havde set frem til endnu en dag hvor jeg bare skulle hjem og sove. Se tv, sove og vente på morgendagen kom så jeg var lidt tættere på at se Jonas. Men. Men. Men. Så fik jeg en sød besked på BlackMarket, som jeg tilfældigt tjekkede i timen. Søde Tenna havde skrevet at jeg kunne komme over til kaffe og the. Siden hun bor et smut forbi min skole, tog jeg derhen da jeg havde fået fri efter en lang fransktime i 4. modul med en ny fransklærer, som tydeligvis er tosset, men ganske god. Nå. Så jeg tog hjem til søde Tenna og hyggede mig i flere timer, drak en masse kaffe og fik en lang og dejlig snak om alt fra KZ-lejre, lækre fyre og vores fremtidige kropsformer som bedstemødre.

Det var virkelig hvad jeg havde brug for. En pause for de ting jeg har i hovedet her for dagene. Og det var fantastisk sødt af hende at tænke på mig. Desuden blev jeg også mødt på Facebook af en sød og lang besked fra Jose, som jeg før i tiden hang sammen med hele tiden. Hun er en fantastisk pige. Jonas skrev også om jeg havde fået det bedre i dag. Det har jeg. Jeg har haft en lækker dag og jeg ser ham i morgen. Folk er fantastiske og jeg hader at føle mig alene. Det virker så egoistisk, når jeg har så mange gode og smukke mennesker omkring mig, som tænker på mig og mine følelser.

1 kommentar:

Pages