..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 31. oktober 2011

Den første

Ak ja. Jeg er lige kommet hjem fra en rigtig lang og ubehagelige dag. Eller knap så ubehagelig, men den har fandme været lang. Jeg tog i skole klokken 09:30 og sagde farvel til en sød Jonas, som steg på en bus mod Hovedbanegården.

Vi har haft en fantastisk weekend sammen, med fjol og ballade. Fredag aften var vi helt kogte og blev hjemme og hyggede. Lørdag tog vi ind på Strøget og mødtes med min søde roomie Maja, fra efterskolen. Hun var sprælsk og fantastisk som altid og vi vandrede rundt i butik efter butik for at finde et par sko, som var lidt pæne og lidt hippie-agtige. Maja fandt nogle som hun kunne lide og vi drog videre til Burger King hvor jeg var proletar som altid, og måtte nasse mig til mad. Sørgeligt. Senere tog Jonas og jeg til Halloween-fest. Det var et hit og vi var klædt ud og kærestede rundt hele aftenen. Jeg er helt pjattet med ham. Vi har i det store hele bare nydt weekenden fuldt ud og det har været fantastisk at have ham her i København. Nu sidder vi og Skyper. Vi har tilmeldt os en fælles bruger på Aalborgs lejlighedssøgnings halløj. Så nu sidder vi og kigger på lejligheder sammen og jeg har allerede forelsket mig i en. Dybt forelsket er jeg. Og vi står som nummer 21 på ventelisten, hvilket er fantastisk!

Anyways, dagen har været lang fordi at jeg lige er kommet hjem fra arbejde. Klokken fucking 21. Fordi at Fakta syntes at vi skulle have en time længere åbent, fordi at vi skal betjene de 3 ekstra kunder som kommer fra 20-21. Nice. I morgen skal jeg til mundtlig NV-eksamen og jeg er på ingen måde forberedt. Men jeg vil meget hellere drømme om en lejlighed i Aalborg med Jonas. Ak ja og suk.

Og så har jeg forresten fået min løn. 1200 sølle kroner. Det var dét jeg tjente på mine første tre arbejdsdage, da jeg fik løn første gang. Jeg er blevet taget for hårdt i røven, det er fantastisk. Har tænkt mig at ringe og brokke mig af helveds til, til min chef i morgen tidlig. Jeg kan slet ikke overskue at jeg skal til eksamen. Og at jeg ikke har nogen penge. Og at jeg ikke bor i Aalborg. Men ellers ser fremtiden lys ud. Det gør mig glad og giver mig håb. Hver eneste dag.

Jonas og jeg. Søde og udklædte <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages