..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 21. juni 2011

R.E.D.U.L

Dette års karakterer ser sådan ud:
Mundtligt:
Dansk - 7
Engelsk - 10
Matematik - 7

Skriftligt:
Dansk - 10
Engelsk - 12
Matematik 10
__________________________________________________________________________________

Ak ja, det er vel fint nok. Dagen har ikke været noget helt synderligt specielt. Jeg har hygget med Emma og Maja, kastet mig i enge, hørt firserfis i vanvidsmængder og fundet mit outfit til sommerfesten på onsdag. Jeg har besluttet mig for at følge Kats foreslag: jeg skal være 80'er gåååth med korset, strutskørt, smadrede nylonstrømpebukser, en sort top, benvarmere, højhælede ankelstøvler og sort make-up, som vidst nok skal inkludere læberne også. Jeps. Jeg kommer til at ligne et karseklippet firser-lig. Fedt. De andre skal vidst være farvestrålende, ternede, prikkede, vanvittige. Det skal nok gå. 

Noget andet nyt er at Chris, min engelske ven igennem 3 år, jo endelig bor i Danmark. På trods af at han var været i Danmark flere gange før, har vi aldrig mødtes. For nogle uger siden ringede jeg til ham i et drunken dial, og fik ikke fat i ham, men så begyndte vi at maile for få dage siden. Og nu har vi vidst en aftale. Om at skulle ses. Jeg glæder mig. Jeg er nervøs... og jeg er bange for at hans psykopat af en kæreste endnu engang tvinger ham til at droppe kontakten med mig. Jeg ved ikke. Jeg er så træt. Jeg vil så gerne noget nyt nu. 

I dag mindede Gren mig også om denne tid:
På trods af junkie-øjne er jeg OK sød.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages