..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

fredag den 10. juni 2011

Nedtælling

Dagen har faktisk været umådelig lækker. Vi tog tidligt hjem fra efterskolen, fordi at der intet var at lave. Jeg fik endda sovet længe med god samvittighed. Efter en helveds togtur med knap en million mennesker, som væltede rundt endte Holme og jeg sikkert på Hovedbanegården hvor Holmes mor skulle hente os. Da vi stod derude og ventede var der en pige. Endda en flot en af slagsen. Man kan roligt sige at hun flirtede med mig. Hun var ret sød. Da hendes lift kom gik hun hen mod bilen. Og hvem kommer ud? Selveste Sarah fra X-faktor. Selvfølgelig. Hun går vender Sarah om og krammer hende, så hun stadig har ansigtet mod mig. Derefter kysser de. What the fuck.. Ak ja, selvtillidsboost.

Senere skal jeg mod Vig. Det bliver nu meget lækkert, fire dage med familie og druk og høj musik og camping. Jeg glæder mig. Det begynder også så småt at gå op for mig hvor lidt tid vi har tilbage på efterskolen. Det skræmmer mig. 14 dage. To små uger og så sidder jeg her. I Brønshøj. Eller det gør jeg så ikke, for dagen efter skal jeg på Roskilde! Og billetten er ovenikøbet i hus! Super lækkert.


2 kommentarer:

Pages