..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 19. juni 2011

Hurry

Det har faktisk været en ganske lækker weekend på efterskolen, selv om jeg kedede mig i starten. Emma havde fødselsdag i går, og vi valgte at fejre det med Adventure Time og hygge nede i fællesmødesalen. Dernede legede vi en leg. Der var nogle spørgsmål, som blev læst op og så skulle alle stemme på den person, man mente passede bedst til spørgsmålet. Ud af to timers spil vandt jeg titlerne:

  • Den mest liderlige
  • Den mest sexfikserede
  • Den vildeste i sengen (Hvor end de ved det fra..)
  • Den mest selvglade
  • Den mest selvsikre
  • De flotteste øjne
Ak ja, det var nu meget sjovt. Efter vi var færdige var klokken omkring 01 og Emma, Mads, Marco, Holme og jeg sad inde på mit værelse med massage-session, god musik og latter. Det var alt i alt en lækker aften, som sluttede af med at Emma og jeg valgte at sove sammen og falde i søvn til Agnes Obels søde stemme samt anekdoter og gamle tider. Nu skal vi på café Holme, Emma og jeg. Jeg vender tilbage..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages