..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

fredag den 10. juni 2011

Flammehav

Dagene flyder sammen i eet. Et stort mylder. Jeg vælger at sove det væk. At ignorere det hele og bare sove. En, til dels, fjollet beslutning af mig. Der er femten dage tilbage. Små femten dage, ud af de ti måneder vi har været hernede. Det bliver så underligt at stoppe. Hm. Min krop er smadret. Fysisk altså. Jeg har haft hold i nakken de sidste to dage og min ryg er ude og skide. Jeg ved ikke hvad det skyldes. Jeg mistænker lidt at det er fordi at alle aer mig på hovedet og river mit hoved rundt, fordi at "ÅRH DU HAR SÅDAN ET LILLE HOVED" - det kan man åbenbart ikke konstatere på afstand.. med øjnene. Ak ja. Jeg var også oppe til eksamen i dag i engelsk. Det gik ganske fint og jeg kom ud med et 10-tal, hvilket nu egentlig var lækkert nok, siden jeg nærmest ikke forberedte mig.

Siden vi kun har een weekend tilbage på skolen (udover pinseferien, hvor vi selvfølgelig ikke er her) overvejer jeg lidt at planlægge det sådan, at jeg måske kunne tigge min mor til at ringe mig fri om fredagen, så jeg torsdag i næste uge kunne besøge Jonas til om lørdagen, hvor jeg kunne komme tilbage og nyde den sidste weekend på EVN. Hvis Jonas selvfølgelig kan. Det håber jeg! For jeg savner ham meget og jeg glæder mig sådan til at se ham igen.

I dag fik jeg også noget at vide. Noget som omhandlede en person jeg ikke har lyst til at snakke om. Og noget som skuffede mig vanvittigt. Åh for helvede, hvor bliver det lækkert at komme væk fra det hele i morgen og se mor, Henrik, Ea, Lotte, Michael og de andre lækre personer fra min familie. Fuck.

Forresten:

Nu hvor jeg bruger så vanvittig meget tid på min tumblr, 
synes jeg godt at jeg kan tillade mig at linke til den:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages