..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 9. juni 2011

Et landskab der krakelerer

Nu ligger jeg her igen. Med Majas høretelefoner på, hvor Under Byen strømmer ud af i blide og melankolske toner. Jeg har lyst til.. noget. Men det virker som en umulig opgave at skulle sætte finger på det. Vinduet er åbent og natten er kold. Meget koldere end i går. Har alt dette noget med mine tanker at gøre? Eller min underbevidsthed, som jeg kunne sværge spiller mig et puds. Jeg ved det ikke. Mine nætter, når jeg endelig er faldet i søvn, er præget af uro og drømme som vækker mig og får min hjerterytme op. Jeg forstår det ikke. Jeg forstår intet af det her. Jeg er stresset over min kalender. Min så tomme kalender, som kun fortæller mig at jeg skal på festival og på camping. Men jeg længes. Jeg længes efter rolige nætter i selskab med ham. Med arme omkring mig og med kys på min skulder. Jeg savner den fjollede følelse som stiger mig til hovedet, når jeg lukker øjnene op og ser ham foran mig. Tæt på. Så tæt at jeg kan kysse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages