..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

lørdag den 25. juni 2011

The End

Jeg er nu stoppet på EVN. Jeg kan slet ikke fatte det. Jeg kan ikke fatte at jeg har ferie nu og at jeg om to måneder starter på gymnasiet i en klasse, hvor jeg ikke kender nogen udover Holme. Det her bliver virkelig underligt. I dag havde vi så sidste skoledag. Efter en lang nat hvor alle sov i hallen, var jeg endnu mere smadret end før. Jeg er blevet så syg. Virkelig. Snottet, ondt i halsen, hovedpine, svimmelhed, ømhed. Klar til Roskilde? Fuck yeah! Natten bød på mange ting. Jeg har pt. skrivekrampe grundet Blå Bøger. Jeg har fået så mange fantastiske hilsner i min egen. Jeg fik en der virkelig tog kegler fra Thomas. Jeg begyndte endda at græde. Det var.. ubeskriveligt. Jeg havde aldrig forestillet mig at få sådanne ord ud af Thomas. Ak ja. Jeg sneg mig også til at skrive i Rasmus' blå bog. Enkelt og fint, så vi da fik en eller anden form for farvel. Jeg faldt i søvn ved siden af Svane og V7 pigerne og ønskede at Emma og Maja også lå ved min side. I dag har været et helved. Et stort tudeorgie. Det gik hele tiden op for mig at alt var for sidste gang. Vores sidste møde i fællesmødesalen, vores sidste gang på vores værelser. For helvede også.

I morgen tager jeg til Roskilde med Holme. Det bliver virkelig forbandet lækkert, på trods af at jeg er på dødens rand. Maria og jeg skal ligge i telt sammen, hvilket bliver super lækkert. Jonas kommer også! Han har skaffet sig arbejde, så nu får jeg også lov til at tilbringe lækre dage med ham. Og fuck! Fuck! ELECTRIC WIZARD KOMMER!! Da de i 2009 (eller var det 2010?) spillede på Loppen hvor jeg ikke kom, troede jeg aldrig at jeg fik muligheden igen. Det har virkelig løftet Roskildes lorteprogram 200 %. Jo taaaak. Desuden skal jeg også snart ind og se Danzig med Benjamin og Anders. Det bliver lækkert. Åh. Det er virkelig underligt at være hjemme. Jeg har kun tilbragt få timer i Brønshøj og her føles allerede tomt og ligegyldigt. Jeg tror ikke at jeg har opfattet at det hele er slut. At jeg ikke skal tilbage på efterskolen igen. Men alt i alt er jeg glad for at det sluttede som det gjorde. Jeg er tilfreds - jeg føler at alt er fuldendt.

2 kommentarer:

Pages