..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 23. juni 2011

En masse blandet

Nu kan man for alvor mærke det. Spændingen. Intensiteten. Det er de sidste dage. Det er den næstsidste dag. I forhallen hænger der en seddel på opslagstavlen. "De sidste dage" står der. Og blot to dage fra dags dato står ordene: "15:00 - Slut". Slut. Så er det hele slut. Jeg har ikke kunne kende værelset siden vi hev alt ned, Maja og jeg. Her er koldt og tomt og både hylder og skabe er tomme. I tirsdags blev jeg hevet med i Odense Zoo med fotoholdet. Det var en rigtig lækker dag. Jeg fik taget 500 billeder, hvoraf nogle af dem er super lækre. Og i går havde vi så sommerfest. Den fest vi har ventet på siden julegalla. Ak ja. Firsertemaet overtog virkelig ens åsyn. Til min store overraskelse var alle mødt op i firsertøj. Jeg havde trodset min første beslutning om at være 80'er gåth, og blev i stedet for iført vanvidskjole, stribede knæhøje strømper, orange øreringe, pandebånd og øjenskygge til øjenbrynene. Da vi skulle ind i spisesalen omkring halv seks-tiden, skulle vi trække numre til pladser. Jeg fandt min plads, ved siden af Pete fra basket, som jeg ikke snakker med. Men han virker sød, så det var OK tænkte jeg. Og ja. Thomas lægger pænt sit nummer ved min tallerken og smider sig på pladsen ved siden af mig, for at gøre alt bedre. Vi har på daværende tidspunkt ikke snakket sammen i halvanden måned eller mere. Vi lægger ud med "Det ser godt ud" - "Jo tak, i lige måde". Jeg havde ikke regnet med det, men efter ti minutter var det faktisk ikke akavet mere. Vi snakkede - som dengang. Som da vi var venner. Men ja. Aftenen endte med at blive et stort grædeorgie. Jeg tudede i noget som måske har svaret til tre timer. Men jeg havde en fantastisk aften. Thomas og jeg er vidst helt OK. Rasmus afviste mit "Tillykke med fødselsdagen" og jeg var nødt til at putte Maja i seng. Desuden har vi fået vores blå bog og det er lækkert! Der er en masse som har skrevet hilsner i min bog og jeg er evigt taknemmelig. Åh.

Billeder fra Zoo:






Billeder før fest:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages